Bel ons: +31 (0)6 348 55 915 volg ons:

Home » Portfolio » Interim marketing Zilveren Kruis Achmea

Interim marketing Zilveren Kruis Achmea

Deze interim opdracht is uitgevoerd vóór de oprichting van Ministry of Marketing. Het is wel een succesvol interim marketing project dat we graag willen delen.
Duur van de opdracht: 1,5 jaar (2005-2006)
Rollen: Interim manager, MT-lid, projectmanager huisstijltransitie

Werkzaamheden

Als MT-lid marketing Zorg heeft Hans naast zijn leidinggevende rol een bijdrage geleverd aan het ontwikkelen en uitvoeren van een nieuwe strategie rond de invoering van de nieuwe zorgverzekering. Hij gaf directe leiding aan 17 mw/14,8 fte, verspreid over de standplaatsen Noordwijk (Zilveren Kruis) en Meppel (Groeneland en PWZ).

Vanuit zijn rol als leidinggevende en MT-lid marketing heeft hij tegelijkertijd de rol als projectmanager huisstijltransitie op zich genomen. Samen met een projectteam van VIM Group (v.h. NykampNyboer) is een geïntegreerde huisstijl voor eerder genoemde merken doorgevoerd op online, gebouwen, voertuigen, ICT, drukwerk, sponsoring, etc.

TAGS:

  • Achmea
  • Interim
  • Marketing
  • MT
  • Zilveren Kruis

Samenwerkende partijen:

  • :
Copyright © Ministry of Marketing. Alle rechten voorbehouden.