Bel ons: +31 (0)6 348 55 915 volg ons:

Home » Portfolio » Contentstrategie Lok Techniek

Contentstrategie Lok Techniek

Lok Techniek benaderde ons met de wens om social media in te zetten. Na doorvragen over het doel werd duidelijk dat een hele contentstrategie rondom deze behoefte moest worden gebouwd.

En om de contentstrategie goed aan te laten sluiten bij de doelgroep hebben we in eerste instantie tevredenheidsonderzoek gehouden onder hun opdrachtgevers.

Net Promoter Score (NPS)

De onderzoeksmethode die we hebben toegepast is de Net Promoter Score (NPS). De uitkomsten van dit korte onderzoek gaf goed inzicht in het prestatievermogen van Lok Techniek als geheel. Het leverde duidelijke verbeterpunten op voor zowel de interne organisatie als de uitvoering op de bouwlocatie en het logistieke proces. Lok Techniek kon hierdoor direct een aantal interne wijzigingen doorvoeren die aansloten bij de uitgesproken behoefte van hun opdrachtgevers.

Een ander doel van deze aanpak is het opzetten van een gerichte contentstrategie:

  • – Stap 1 in dit proces is een geheel nieuwe website ontwikkelen;
  • – In fase 2 ontwikkelen we samen met een directie en een medewerker webcontent;
  • – In fase 3 wordt bepaalde online media ingezet om meer ruchtbaarheid én zichtbaarheid te geven aan het bedrijf.
  • Een geheel nieuwe site als vertrekpunt voor de ontwikkelde contentstrategie

  • Fotografiestijl (tone of image) is een belangrijk onderdeel van de contentstrategie

De uitslag van de NPS heeft ervoor gezorgd dat wij marktgerichte veranderingen konden doorvoeren. En het heeft onze marketingcommunicatiestrategie een boost gegeven.

Roelof Lok

Algemeen directeur Lok Techniek

TAGS:

  • Activatie
  • Analyse
  • Marketing
  • NPS
  • Strategie

Samenwerkende partijen:

  • Marketing:
  • Vormgeving:
  • Webbouw:
Copyright © Ministry of Marketing. Alle rechten voorbehouden.