Duurzaam, ambitieus ondernemerschap is ons DNA

Transformeren naar een duurzame wereld is essentieel voor toekomstige generaties. Deze verantwoordelijkheid ligt zowel bij het bedrijfsleven als bij de samenleving. Wij passen onze kennis en ervaring succesvol toe bij ondernemers die innovatieve oplossingen ontwikkelen voor een duurzame en inclusieve toekomst. 

Als strategisch marketingbureau spelen wij een centrale rol bij (her)positionering-, (re-)branding en commercieel gedreven verandervraagstukken binnen MKB, startups en scale-ups. We doen dit zowel nationaal als internationaal.

Let’s scale-up your ambition!

Volg ons ook op:

Ministry of Marketing marketingadvies Utrecht
Hans Dekker - Ministry of Marketing

Hans Dekker

(interim) marketingadviseur en conceptontwikkelaar

De oprichter van Ministry of Marketing. Hans is zijn loopbaan gestart bij o.a. McKinsey, Postbank en KPMG Consulting. Daarna was hij negen jaar als interim manager betrokken bij organisaties als Achmea Zorg, Ohra, Allianz Schade, AXA/REAAL en De Hypotheekshop.

Wiebe Heeres - Ministry of Marketing

Wiebe Heeres

(interim) marketingadviseur

Enthousiaste marketingstrateeg met brede ervaring in positioneren en marketing op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Met een opleidingsachtergrond in Commerciële Economie en Marketing Management is hij supersterk in analyse en strategie.

Nicoline Simons - Ministry of Marketing

Nicoline Simons (met kantoorhond)

Tekstschrijver en redacteur

Deze creatieve taalvirtuoos is cum-laude afgestudeerd Master in Comparative Literary Studies. Naast het schrijven van korte verhalen is ze een expert in het foutloos creëren én redigeren van content. Denk aan pitch decks, websites, blogs, whitepapers en brochures.

Sandor Dorssers - Ministry of Marketing

Sandor Dorssers

(interim) marketingadviseur

Onze ideale kandidaat als incompany projectleider van strategische merk- en marketingtrajecten. Een echte B2B2C-marketeer in hart en nieren, met ruim 15 jaar ervaring als (interim) marketing manager bij PostNL, Cendris en Reed Business.

Marieke Hendrix - Ministry of Marketing

Marieke Hendrix

Business designer en perceptie marketeer

Als tv-journalist en videomaker zag ze jarenlang hoe angst en emotie het bij crises vaak overnemen van de ratio. Daarom helpt zij teams in positionering- of verandertrajecten aan een nieuw perspectief, door beperkende overtuigingen en aannames zichtbaar en bespreekbaar te maken. Ze laat het verschil zien tussen ‘waarheid’ en waarneming. Zo zet ze teams aan tot actie en tot het vinden van relevantie en betekenis.

Carolien Ottjes - Ministry of Marketing

Carolien Ottjes

(interim) marketeer en conceptontwikkelaar

Specialist in Imagineering, oftewel conceptontwikkeling. Als interim marketing manager en projectmanager heeft ze zich ingezet voor onder meer Ortec, Pieter van Foreest en ESET. Ze is altijd gefocust op het creëren van draagvlak en een goede, constructieve samenwerking met alle belanghebbenden.

“Door de inzet van Ministry of Marketing leidt ons online platform tot veel meer opdrachten en is de omzet in 2017, 2018 en in 2019 verdubbeld.”
Juliëtte Zwinkels - Advocaat Jurable - Zwinkels Advocatuur
Juliëtte Zwinkels
Advocaat en oprichter platform Jurable
Jurable - Specialisten in omgevingsrecht - Ministry of Marketing

Lopende en afgeronde opdrachten: