Duurzaam, ambitieus ondernemerschap is ons DNA
Transformeren naar een duurzame wereld is essentieel voor toekomstige generaties. Deze verantwoordelijkheid ligt zowel bij het bedrijfsleven als bij de samenleving. Wij passen onze kennis en ervaring succesvol toe bij ondernemers die innovatieve oplossingen ontwikkelen voor een duurzame en inclusieve toekomst.
Als strategisch marketingbureau spelen wij een centrale rol bij (her)positionering-, (re-)branding en commercieel gedreven verandervraagstukken binnen MKB, startups en scale-ups. We doen dit zowel nationaal als internationaal.
Let’s scale-up your ambition!
Volg ons ook op:
Hans Dekker
(interim) marketingadviseur en conceptontwikkelaar
De oprichter van Ministry of Marketing. Hans is zijn loopbaan gestart bij o.a. McKinsey, Postbank en KPMG Consulting. Daarna was hij negen jaar als interim manager betrokken bij organisaties als Achmea Zorg, Ohra, Allianz Schade, AXA/REAAL en De Hypotheekshop.
- Onuitputtelijke bron van creativiteit
- Getting the job done is op z'n lijf geschreven
- Was 5 jaar lang parttime docent marketing MBO/HBO
- Recent wapenfeit: was 1,5 jaar interim marketing director Benelux en Duitsland bij Eneco eMobility
Wiebe Heeres
(interim) marketingadviseur
Enthousiaste marketingstrateeg met brede ervaring in positioneren en marketing op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Met een opleidingsachtergrond in Commerciële Economie en Marketing Management is hij supersterk in analyse en strategie.
- Merk- en brandingspecialist
- Oog voor detail en altijd kritisch
- Passie voor muziek en actief als DJ
- Recent wapenfeit: ontwikkelen en begeleiden naamswijziging en rebranding van Jurable
Nicoline Simons (met kantoorhond)
Tekstschrijver en redacteur
Deze creatieve taalvirtuoos is cum-laude afgestudeerd Master in Comparative Literary Studies. Naast het schrijven van korte verhalen is ze een expert in het foutloos creëren én redigeren van content. Denk aan pitch decks, websites, blogs, whitepapers en brochures.
- Steengoed in Nederlands, Engels en Frans
- Genomineerd voor ‘Beste Research Master Scriptie binnen de Geesteswetenschappen (2016-2017)
- Recent wapenfeit: schreef de eerste reeks artikelen voor het contentplatform van Eneco eMobility
Sandor Dorssers
(interim) marketingadviseur
Onze ideale kandidaat als incompany projectleider van strategische merk- en marketingtrajecten. Een echte B2B2C-marketeer in hart en nieren, met ruim 15 jaar ervaring als (interim) marketing manager bij PostNL, Cendris en Reed Business.
- Kent alle marketingmodellen uit zijn hoofd
- Doorziet complexe materie snel
- Brouwt zijn eigen bier
- Recent wapenfeit: was interim Senior Marktmanager B2B bij PostNL Pakketten Benelux
Marieke Hendrix
Business designer en perceptie marketeer
Als tv-journalist en videomaker zag ze jarenlang hoe angst en emotie het bij crises vaak overnemen van de ratio. Daarom helpt zij teams in positionering- of verandertrajecten aan een nieuw perspectief, door beperkende overtuigingen en aannames zichtbaar en bespreekbaar te maken. Ze laat het verschil zien tussen ‘waarheid’ en waarneming. Zo zet ze teams aan tot actie en tot het vinden van relevantie en betekenis.
- Zweert bij emotie als brandstof tot actie
- Laat het verschil zien tussen werkelijkheid en waarneming
- Is steengoed in customer journey onderzoek
- Blogt op het kennisplatform Marketingfacts
- Recent wapenfeit: in 2020 bracht ze haar eigen boek Reframe uit
Carolien Ottjes
(interim) marketeer en conceptontwikkelaar
Specialist in Imagineering, oftewel conceptontwikkeling. Als interim marketing manager en projectmanager heeft ze zich ingezet voor onder meer Ortec, Pieter van Foreest en ESET. Ze is altijd gefocust op het creëren van draagvlak en een goede, constructieve samenwerking met alle belanghebbenden.
- Haar kracht ligt in het binden en verbinden van mensen
- Houdt van innovatie en creativiteit
- Is als trainer te vinden op hockeyvelden
- Recent wapenfeit: interim Marketing Manager/Team Lead bij ESET