Bel ons: +31 (0)30 410 0700 volg ons:

Home » Opinie » Klanten vinden ons persoonlijk en betrouwbaar

Klanten vinden ons persoonlijk en betrouwbaar

Om het niveau van onze dienstverlening te meten en te verbeteren hebben wij een klanttevredenheidsonderzoek gehouden onder 63 klanten, waarvan 17 (27%) hebben gereageerd. Het segment directeuren geeft ons een 8,2 en het segment marketeers en projectleiders een 8,7. Daarmee scoren we een NPS van +17 en een 8,4 als gemiddelde rapportcijfer voor onze dienstverlening.

Waarin excelleren wij?

Uit het in april 2018 gehouden klanttevredenheidsonderzoek blijkt de persoonlijke aandacht, de betrouwbaarheid en het hebben van oog voor de organisatie door onze klanten uitzonderlijk goed gewaardeerd worden. Daar zijn we natuurlijk blij mee, want ze onderstrepen onze klantbelofte; wij versimpelen, versnellen en visualiseren uw marketing en communicatie. Met onze scherpe analyses, strategieën en campagnes zorgen we voor structuur en creativiteit. Daarmee realiseren we voor onze klanten groei, verbetering en een solide basis voor al hun commerciële activiteiten.

Ministry of Marketing klanttevredenheidsonderzoek persoonlijk en betrouwbaar

Waarin kunnen wij verbeteren?

De praktische uitvoering van onze adviezen is wat volgens de respondenten beter kan. Het is een punt dat wij zelf ook onderkennen en de reden waarom Marieke Hendrix workshops en trainingen geeft om te begeleiden bij de executie en invoering van onze adviezen. Ook gaan wij onze samenwerking met partners meer aandacht geven zodat wij beter kunnen bijdragen aan een loepzuivere executie.

Hoe nu verder?

Met een aantal respondenten zijn wij in gesprek over de verbetering van onze diensten. Via onze nieuwsbrief en website houden we u hierover op de hoogte. Mocht u als klant of relatie mee willen denken over nog betere aansluiting van onze diensten bij klanten, dan praten we graag met u verder.

Copyright © Ministry of Marketing. Alle rechten voorbehouden.