Bel ons: +31 (0)30 410 0700 volg ons:

Home » Merkconcepten en marketingconcepten » B2B Leadgeneratie Website

Een website voor ondernemers die leads willen.

B2b leadgeneratie website

Stel je eens voor dat je een constante stroom omzet haalt uit je website. Geen toevalstreffers, maar door een doelgroepgericht contentplatform te creëren. Met de B2B Leadgeneratie Website verbeteren en ontwikkelen wij websites die een constante stroom leads opleveren.

Met een B2B Leadgeneratie Website laten we je doelgroep(en) naar je toe komen. Wij creëren een onafhankelijk platform of breiden jullie huidige website uit. We zorgen samen met jullie voor content en bouwen zo een database waar alle relevante informatie over een bepaald onderwerp te vinden is. En te vinden blijft. Bezoekers komen op de website terecht omdat zij gericht gezocht hebben naar een onderwerp waar jullie over hebben gepubliceerd. Je krijgt zo rechtstreeks contact met potentiële klanten en nieuwe medewerkers.

Positioneren als bron van kennis en autoriteit in je vakgebied

Een eigen contentplatform is de ideale balans tussen het bouwen aan en exploiteren van je merk. Het positioneert je bedrijf als een bron van kennis en autoriteit in jullie vakgebied en het vergroot de (online) zichtbaarheid van je organisatie. Daarnaast zorgt het voor vertrouwen, omdat je doelgroep ziet dat je kennis van zaken hebt. En door er het hele jaar te zijn voor je doelgroep met relevante informatie en prikkelende ideeën, kun je een top-of-mind positie verwerven in het brein van je potentiële klant.

Om te komen tot een website doorlopen we samen de volgende stappen:

1. Bepalen van een niche;
2. Customer journey vaststellen;
3. Propositie ontwikkeling;
4. Online marketingcommunicatie strategie creëren;
5. Mogelijkheid tot automatiseren verkennen en uitwerken;
6. Wireframe website uittekenen;
7. Webdesign en -bouw;
8. Uitvoering van de online marketingcommunicatie strategie;
9. Maandelijkse evaluatie met behulp van behaalde resultaten, Google, Facebook en LinkedIn Analytics;
10. Optimalisatie door o.a. A/B-testing, prijsstrategie, design en procesoptimalisatie.

Na de opstartinvesteringen en opstartfase van enkele maanden tot een jaar is jullie contentplatform een winstgevend project met een potentiële opdrachtengroei van ruim 200% in het eerste twee jaar.

Neem contact op

Misschien ben je meer opzoek naar onze
+ Website & Content Analyse
+
Verbeter Analyse

Met online leads omzet verdubbelen?

Download de GRATIS whitepaper en leer hoe je succesvol een lead-genererend content-platform opzet en je bedrijf tot dé autoriteit in je vakgebied maakt.

Copyright © Ministry of Marketing. Alle rechten voorbehouden.