Bel ons: +31 (0)30 410 0700 volg ons:

Home » Merkconcepten en marketingconcepten

Sterk onderscheidende merken en concepten

Richting bepalen kan complex zijn. Vaak zijn er veel ideeën, maar is het aanbrengen van focus lastig. Wij helpen je bij het anticiperen op een vernieuwende markt en vertalen onze analyses naar concrete, onderscheidende concepten en verbeterprogramma’s.

Met aandacht voor Intern draagvlak

Samen kunnen we de mooiste plannen en concepten bedenken, maar het succes ervan valt of staat met de betrokkenheid van je medewerkers. Zij leveren namelijk een belangrijke bijdrage aan het succes van de gekozen richting. Wij zorgen dat de plannen worden ontsloten met de interne organisatie. Gedurende het traject werken we met een samengesteld team van MT-leden, medewerkers en onze specialisten. Zo wordt het een plan waarin iedereen tijd heeft geïnvesteerd en op eigen wijze een bijdrage aan kan leveren.

Merk- en marketingconcepten

In de conceptontwikkeling onderscheiden wij merkconcepten en marketingconcepten. Op basis van de ontwikkelde strategische richting ontwikkelen we samen aan

+ de identiteit van uw organisatie, zodat die goed aansluit bij uw doelmarkt(en);
+ de (her)positionering van uw product of dienst;
+ een marketingconcept dat uw bedrijf, een specifiek onderdeel ervan of een nieuwe productlijn of sub-label op een onderscheidende manier zichtbaar wordt in de doelmarkt.

GA NAAR MERKCONCEPTEN >

GA NAAR MARKETINGCONCEPTEN >

  • Jullie campagne gaf het laatste zetje. Nu zijn we preferred supplier van één van Nederlands grootste bedrijven.

    Marco Valk

    Directeur evenementenbureau Co Solo

Copyright © Ministry of Marketing. Alle rechten voorbehouden.