Bel ons: +31 (0)30 410 0700 volg ons:

Home » Marketingadvies en Organisatie » Verbeter Analyse

Voor bedrijven en organisaties die het goed doen, maar vinden dat het beter kan.

De Verbeter Analyse

Jouw onderneming doet het goed, maar ergens vermoed je dat er ruimte voor verbetering is? Onze specialisten scannen en analyseren de wijze waarop jullie marketing hebben georganiseerd en op welke slimme punten jullie marketing kan worden verbeterd. Je krijgt inzichten en praktische tips over het verbeterpotentieel voor effectievere en uitvoerbare marketing.

Met de Verbeter Analyse lichten we jouw marketingorganisatie door. Samen kijken we door een marketingbril naar de sterke kanten en de risico’s die binnen jouw organisatie spelen, op welke punten jullie marketing kan verbeteren en welk effect het heeft op jullie commerciële organisatie. Zo kijken we samen naar

a. de samenstelling en de mate van innovatie binnen en buiten de gevoerde product-marktcombinaties (PMC’s);
b. de cross-, deep- en up-sell potentie en mogelijkheden tot differentiatie en diversificatie binnen het productaanbod;
c. de huidige en gewenste samenstelling van de klantportfolio;
d. de wijze waarop commerciële processen worden ondersteund;
e. de prijsstrategie die wordt toegepast op het product of de dienst;
f. het proces of de route waar via jullie klanten jullie product(en) of dienst(en) kunnen afnemen;
g. de mensen, partners en stakeholders waarmee je denkt de gestelde doelen te gaan behalen.

Aan de hand van de Verbeter Analyse krijg je concrete verbeterpunten (adviezen) om jullie marketing en marketingorganisatie te verbeteren!
Neem contact op

Misschien ben je meer opzoek naar onze
B2B Leadgeneratie Website
+ Concurrentie Analyse

Met online leads omzet verdubbelen?

Download de GRATIS whitepaper en leer hoe je succesvol een lead genererende content-platform opzet en je bedrijf tot dé autoriteit in je vakgebied maakt.

Copyright © Ministry of Marketing. Alle rechten voorbehouden.