Bel ons: +31 (0)30 410 0700 volg ons:

Home » Marketingadvies en Organisatie » Trends en marktontwikkeling

Trends en marktontwikkeling

Strategie start met een uitgebreide analyse. Wij onderzoeken de trends en marktontwikkeling waar jij en jouw (doel)markt zich naartoe bewegen. We kunnen dan gericht kiezen voor een juiste aanpak en goed doordacht marketingcommunicatieplan.

Verzamelen, vertalen, confronteren

De basis van goed onderbouwde marketingadvies is de juiste informatie over de markt waar u zich op wilt richten naar boven halen. De trends en marktontwikkeling binnen uw markt zetten we af tegen de sterke en minder sterke punten van uw organisatie. Zo creëren we een ijkmoment of nulmeting om te zien waar jij met jouw bedrijf staat en of dat voldoende aansluit bij een veranderende markt. Wij beschikken over de middelen, de kennis en het netwerk om op effectieve wijze de juiste informatie te verkrijgen, te vertalen, te confronteren en te presenteren.

Op basis van de uitkomsten van de analyse ontwikkelen we strategie, stellen we de marketingkalender op en activeren wij uw markt. Onze kennis halen wij uit onze jarenlange ervaring én uit bronnen als TNO, McKinsey, Nielsen, CBSFinancieel Dagblad, en vele anderen bronnen. Bekijk ook de resultaten van ons eigen onderzoek naar het effect van merkbekendheid op investeringsbeslissingen (2015).

Copyright © Ministry of Marketing. Alle rechten voorbehouden.