Marketing tools en modellen

De marketing gap ziet er voor iedere organisatie anders uit. Misschien heb je zelf al een goed beeld van welke activiteiten jouw bedrijf tractie kunnen geven. We hebben een eigen aanpak waarbij we bestaande en eigen marketing tools en modellen gebruiken. Hieronder vind je onze losse diensten. Per dienst leggen we uit hoe we het aanpakken en wat je kunt verwachten.

Concurrentie analyse

Met een goed uitgevoerde concurrentie analyse weet je waar jullie staan ten opzichte van jullie directe en indirecte concurrenten. Wij doen grondig onderzoek op o.a.

Lees meer

Interim Brand management

Heeft jouw organisatie behoefte aan tijdelijk brand management? Iemand die de kar écht trekt en je merkpositionering naar de next level brengt? Of is er

Lees meer

Mergers & Acquisitions (M&A)

Je onderneming laten groeien kun je op verschillende manieren doen. Naast autonome groei worden vaak bedrijfsovernames of fusies gedaan om nog sneller te kunnen groeien.

Lees meer

Projectmanagement

Projectmanagement is een kunst op zich. Of je nu werkt aan de herpositionering van je organisatie, de lancering van een product of dienst of het

Lees meer

Rebranding stappenplan

Veranderen van naam of identiteit doe je nooit zomaar. Daarachter ligt een goed doordachte positioneringsstrategie die goed past bij de nieuwe richting van het bedrijf.

Lees meer

Social advertising

Facebook, LinkedIn, Instagram. Via social advertising kun je in potentie een groot bereik realiseren onder je doelgroep. Maar waar zit je doelgroep en hoe spreek

Lees meer

Stakeholder Analyse

Bij veranderingen in je organisatie moet je rekening houden met het effect ervan op je stakeholders. Met onze Stakeholder Analyse brengen wij voor je in

Lees meer

SWOT analyse

De SWOT analyse is een beproefde methode om een goed beeld te krijgen van waar je staat als organisatie. We brengen in kaart welke zaken

Lees meer

Trends en marktontwikkelingen

Onderzoek naar trends en marktontwikkelingen levert belangrijke informatie op voor de positioneringsstrategie op langere termijn. In combinatie met de uitgebreide interne analyse en concurrentieanalyse weten

Lees meer
“We hadden behoefte aan een scherpe blik van buiten. Ze hebben zich goed ingelezen en waren daarom snel een goede gesprekspartner. Ministry of Marketing kan goed helpen bij het scherp krijgen van je marketingpositie en het maken van keuzes.”
Anetta de Jong - Kasteel de Haar
Anetta de Jong
Directeur Kasteel de Haar

Lopende en afgeronde opdrachten: