Marketing tools en modellen
De marketing gap ziet er voor iedere organisatie anders uit. Misschien heb je zelf al een goed beeld van welke activiteiten jouw bedrijf tractie kunnen geven. We hebben een eigen aanpak waarbij we bestaande en eigen marketing tools en modellen gebruiken. Hieronder vind je onze losse diensten. Per dienst leggen we uit hoe we het aanpakken en wat je kunt verwachten.
Concurrentie analyse
Met een goed uitgevoerde concurrentie analyse weet je waar jullie staan ten opzichte van jullie directe en indirecte concurrenten. Wij doen grondig onderzoek op o.a.
Interim Brand management
Heeft jouw organisatie behoefte aan tijdelijk brand management? Iemand die de kar écht trekt en je merkpositionering naar de next level brengt? Of is er
Mergers & Acquisitions (M&A)
Je onderneming laten groeien kun je op verschillende manieren doen. Naast autonome groei worden vaak bedrijfsovernames of fusies gedaan om nog sneller te kunnen groeien.
Projectmanagement
Projectmanagement is een kunst op zich. Of je nu werkt aan de herpositionering van je organisatie, de lancering van een product of dienst of het
Rebranding stappenplan
Veranderen van naam of identiteit doe je nooit zomaar. Daarachter ligt een goed doordachte positioneringsstrategie die goed past bij de nieuwe richting van het bedrijf.
Social advertising
Facebook, LinkedIn, Instagram. Via social advertising kun je in potentie een groot bereik realiseren onder je doelgroep. Maar waar zit je doelgroep en hoe spreek
Stakeholder Analyse
Bij veranderingen in je organisatie moet je rekening houden met het effect ervan op je stakeholders. Met onze Stakeholder Analyse brengen wij voor je in
SWOT analyse
De SWOT analyse is een beproefde methode om een goed beeld te krijgen van waar je staat als organisatie. We brengen in kaart welke zaken
Website Optimalisatie
Heb je ideeën over hoe je website opgebouwd moet zijn en wat hij moet doen? Of wil je aanbevelingen uit de Website & Content Analyse
Waardoor komt je droom niet overeen met de harde realiteit Met onze Marketing Gap Scan beoordelen we jouw organisatie op 12 belangrijke marketingwaarden. De resultaten challengen we met de markt en we laten je zien wat je moet doen.
Website Optimalisatie
Heb je ideeën over hoe je website opgebouwd moet zijn en wat hij moet doen? Of wil je aanbevelingen uit de Website & Content Analyse
Social advertising
Facebook, LinkedIn, Instagram. Via social advertising kun je in potentie een groot bereik realiseren onder je doelgroep. Maar waar zit je doelgroep en hoe spreek
Rebranding stappenplan
Veranderen van naam of identiteit doe je nooit zomaar. Daarachter ligt een goed doordachte positioneringsstrategie die goed past bij de nieuwe richting van het bedrijf.
Interim Brand management
Heeft jouw organisatie behoefte aan tijdelijk brand management? Iemand die de kar écht trekt en je merkpositionering naar de next level brengt? Of is er
Concurrentie analyse
Met een goed uitgevoerde concurrentie analyse weet je waar jullie staan ten opzichte van jullie directe en indirecte concurrenten. Wij doen grondig onderzoek op o.a.
SWOT analyse
De SWOT analyse is een beproefde methode om een goed beeld te krijgen van waar je staat als organisatie. We brengen in kaart welke zaken
Stakeholder Analyse
Bij veranderingen in je organisatie moet je rekening houden met het effect ervan op je stakeholders. Met onze Stakeholder Analyse brengen wij voor je in
Mergers & Acquisitions (M&A)
Je onderneming laten groeien kun je op verschillende manieren doen. Naast autonome groei worden vaak bedrijfsovernames of fusies gedaan om nog sneller te kunnen groeien.
Projectmanagement
Projectmanagement is een kunst op zich. Of je nu werkt aan de herpositionering van je organisatie, de lancering van een product of dienst of het
Met deze sprong dichten we het gat tussen je dromen en de realiteit. Je krijgt een sterk Go To Market-plan. We geven je het verhaal, de tools en KPI’s om commerciële tractie voor structurele groei te stimuleren.
Website Optimalisatie
Heb je ideeën over hoe je website opgebouwd moet zijn en wat hij moet doen? Of wil je aanbevelingen uit de Website & Content Analyse
Social advertising
Facebook, LinkedIn, Instagram. Via social advertising kun je in potentie een groot bereik realiseren onder je doelgroep. Maar waar zit je doelgroep en hoe spreek
Rebranding stappenplan
Veranderen van naam of identiteit doe je nooit zomaar. Daarachter ligt een goed doordachte positioneringsstrategie die goed past bij de nieuwe richting van het bedrijf.
Interim Brand management
Heeft jouw organisatie behoefte aan tijdelijk brand management? Iemand die de kar écht trekt en je merkpositionering naar de next level brengt? Of is er
Concurrentie analyse
Met een goed uitgevoerde concurrentie analyse weet je waar jullie staan ten opzichte van jullie directe en indirecte concurrenten. Wij doen grondig onderzoek op o.a.
SWOT analyse
De SWOT analyse is een beproefde methode om een goed beeld te krijgen van waar je staat als organisatie. We brengen in kaart welke zaken
Stakeholder Analyse
Bij veranderingen in je organisatie moet je rekening houden met het effect ervan op je stakeholders. Met onze Stakeholder Analyse brengen wij voor je in
Mergers & Acquisitions (M&A)
Je onderneming laten groeien kun je op verschillende manieren doen. Naast autonome groei worden vaak bedrijfsovernames of fusies gedaan om nog sneller te kunnen groeien.
Projectmanagement
Projectmanagement is een kunst op zich. Of je nu werkt aan de herpositionering van je organisatie, de lancering van een product of dienst of het
We willen natuurlijk graag bijdragen aan de uitvoering van het Go To Market-plan en de strategie. Dit stelt ons in staat om de marketingplannen te meten en te verfijnen en om de uitvoering te verbeteren.
Website Optimalisatie
Heb je ideeën over hoe je website opgebouwd moet zijn en wat hij moet doen? Of wil je aanbevelingen uit de Website & Content Analyse
Social advertising
Facebook, LinkedIn, Instagram. Via social advertising kun je in potentie een groot bereik realiseren onder je doelgroep. Maar waar zit je doelgroep en hoe spreek
Rebranding stappenplan
Veranderen van naam of identiteit doe je nooit zomaar. Daarachter ligt een goed doordachte positioneringsstrategie die goed past bij de nieuwe richting van het bedrijf.
Interim Brand management
Heeft jouw organisatie behoefte aan tijdelijk brand management? Iemand die de kar écht trekt en je merkpositionering naar de next level brengt? Of is er
Concurrentie analyse
Met een goed uitgevoerde concurrentie analyse weet je waar jullie staan ten opzichte van jullie directe en indirecte concurrenten. Wij doen grondig onderzoek op o.a.
SWOT analyse
De SWOT analyse is een beproefde methode om een goed beeld te krijgen van waar je staat als organisatie. We brengen in kaart welke zaken
Stakeholder Analyse
Bij veranderingen in je organisatie moet je rekening houden met het effect ervan op je stakeholders. Met onze Stakeholder Analyse brengen wij voor je in
Mergers & Acquisitions (M&A)
Je onderneming laten groeien kun je op verschillende manieren doen. Naast autonome groei worden vaak bedrijfsovernames of fusies gedaan om nog sneller te kunnen groeien.
Projectmanagement
Projectmanagement is een kunst op zich. Of je nu werkt aan de herpositionering van je organisatie, de lancering van een product of dienst of het