LEAN marketing methode

Sterke marketingplannen maken én implementeren is onze kracht. Met de LEAN marketing methode ontdekken we snel wat wel en wat niet werkt. We toetsen onze ideeën eerst bij een selectie van jouw klanten of prospects. Op basis van hun feedback verfijnen we de marketingstrategie of het marketingconcept, zodat we zeker weten dat we de meeste impact maken bij jouw doelgroep.

LEAN Marketing Methode - Ministry of Marketing

B2B marketing op basis van Customer Experience (CX)

In plaats van met een volledig ontwikkelde strategie of campagne de markt op te gaan, doorlopen we de stappen van het creëren, valideren en leren. Om te valideren en te leren gebruiken we jullie launching customers. Dat zijn klanten en eventueel prospects die de beoogde doelgroep goed representeren. Met hen gaan we testen of de ontwikkelde positionering goed overkomt en waar die verbeterd moet worden. De inzichten en ervaringen van deze test(s) en de feedback die we van je launching customers krijgen helpen ons bij het verder verfijnen van de positionering strategie. Zo vinden we de perfecte trigger. Deze aanpak kan ook helpen bij het vinden van nieuwe angels, investeerders en aandeelhouders. 

De LEAN marketing methode versnelt de slagkracht en beperkt de kosten. In korte tijd weten we wat wel werkt en wat niet. Zo ontwikkelen we jullie positionering strategie met een verlaagt risico op teleurstellingen.

Je krijgt: